Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Můj současný Android 4.4.2 (i ten předchozí) se mne při ukládání nového čísla ptá, kam ho má uložit. Zdali do telefonu, na SIM kartu nebo na nějakou z používaných "gmailových" adres. Nevidím v tom žádný zádrhel a dělám to tak roky. Když ztratím telefon, tak v něm není nic, co by mne trápilo a kontakty mám kdekoli k dispozici. Jinou věcí je fakt, že kdesi v tom virtuálním skladu je to stejně vše jak na dlani. Ale to už jsou spekulace.

1 0
možnosti
Foto

Zřejmě většina z nás nemá páru, kolik informací "někdo" sbírá a sleduje. Netrápí nás to. Je ale dobré vědět, jak svá data můžeme využít, když je třeba.

0 0
možnosti
Foto

Opravdu? Jaké počítače v té době inovoval? Wang je možná nejčetnější příjmení na světě, záleží na lokaci. :-)

0 0
možnosti
Foto

Máte zajímavé příjmení. Tak se jmenoval jeden počítačový inovátor asi před 40 lety.

0 0
možnosti
MS

... a americká počítačová firma ... a americké počítače

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 13,76
  • Průměrná čtenost 6212x
Původem jsem vědec exaktní, pracuji v mezinárodním obchodě, ... a nyní též "spisovatel". Žiju v Praze a Hongkongu. Píšu o vztazích z pohledu muže zcela bez cenzury. Příběhy nevymýšlím, jen popisuji realitu bez fabulace. Zlehčuji a nadnáším je růžovým polštářem plným pozitivní energie.

www.marcuswang.cz

 

Seznam rubrik