Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FA

To je ještě o dost horší než Fífek. Gratuluji Oněnce a Pavle Matějů k takovému spolupracovníkovi. R^

Ono je vidět, že si budou dozajista rozumět. :-)

6 0
možnosti
ZM

Já ti nevím, tohle bylo fakt špatné. Sice mezi hnojem se pár perel lesklo, ale sahat pro ně se mi přes ten smrad ani nechce. Pán by asi nejraději nějakou stepfordskou paničku. Proč tady není tlačítko "snížit karmu"?

8 0
možnosti
JR

J53a98n24a 43R84u32s53o22v84a

30. 7. 2015 11:38

Ježkovy voči ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
PN

Si vždycky říkám, jaký ten život tihle zoufalci mají, když to pak takhle popisují... Je to jak kurzy pro manažery a vedoucí týmu, jak správně vést lidi - pokud to v sobě ten člověk nemá, tak kurz mu nepomůže. Bude možná dál dobrý pracant, ale lidi v týmu ho prostě uznávat nebudou.

2 0
možnosti
HD

Dobře jsem se po ránu zasmála R^

0 0
možnosti
DS

fůj! Když to takhle naturalisticky napíšete, jsem neskonale šťastná, že jsem šťastně vdaná a že byl začátek našeho vztahu prost takových složitostí, strategie a fujtajblovostí. A přitom jsme si to tááááák krááásně užili!!! A ještě krásněji užíváme dál:-):-):-)

4 0
možnosti
ZP

Moc krásně napsané! V mnohém Vám musím dát za pravdu. A krásně jsem se zasmála z plného hrdla....:-):-):-).

Ps: Také nevím, jak se to hází na Oněnku?

0 0
možnosti
Foto

Já se vždycky tak pobavím :-)!

1 0
možnosti
DT

doufám, že jste to taky hodil na oněnku:-)

3 0
možnosti
Foto

Jéé... jak se to hází na Oněnku? Poraďte prosím, jsem dost nezkušenej...

1 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 13,76
  • Průměrná čtenost 6212x
Původem jsem vědec exaktní, pracuji v mezinárodním obchodě, ... a nyní též "spisovatel". Žiju v Praze a Hongkongu. Píšu o vztazích z pohledu muže zcela bez cenzury. Příběhy nevymýšlím, jen popisuji realitu bez fabulace. Zlehčuji a nadnáším je růžovým polštářem plným pozitivní energie.

www.marcuswang.cz

 

Seznam rubrik