Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bože muj. Proč já vlastně tuhle sra*ku čet.

0 0
možnosti

Zvracejici smajlik...

JInak m,.j, tohle je mysleno vazne: Pro něj představuje nebezpečí potomstva (výdaj), pro vás potenciál zabezpečení (příjem)."

Vy jste presvedcen, ze kazda zena, ktera po kratsi (nekdy i delsi) znamosti  otehotni, jucha nadsenim, nad tim, ze bude mit TED prijem? 8-oRv

1 0
možnosti

To myslíte fakt vážně? To je tedy literární skvost.

Byl by to dobrý materiál pro budoucí pisálky, aby věděli jak se to dělat nemá.

A přečíst celé to fakt nejde.

3 0
možnosti
Foto

A nějaké konkrétní rady, jak se to dělat má? :D

1 0
možnosti

H88a19n37k53a 52C64h16e64n

3. 8. 2015 18:06

To je návod pro prostitutku, ne pro normální babu...nebo jak mám počítat, že se ke mně chlap bude chovat, když přijdu na rande oblečená jako prostitutka a budu se chovat jako prostitutka? Určitě to bude začátek krásného vztahu...:) My jsme s mužem na prvním rande seděli na lavičce v parku, koukali jsme do nebe a baštili jahodyV

1 0
možnosti
Foto

Tak nejspíš autor popisuje především to na co je zvyklý. ;-)

1 0
možnosti

Nedivim se, z clanku jsemm rovnez prchla...

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle fakt nejde...

ani číst

a v reálu s "tímhle" jde jen na těch vysokých podpatcích vyběhnout.;-)

2 0
možnosti
Foto

Trénujte, ať se nám tu nepřerazíte... :-P

0 0
možnosti
Foto

Já to teda nedal do konce....ale aspoň jsem se pokusil;-)

3 0
možnosti

Takový egouš, jenomže ne běžný, ale za všechny prachy:-(

1 0
možnosti

Mnooo, nedocetla jsem... ufff. Never more.

2 0
možnosti
Foto

Tenhle pan Wang by snad ani nemel psat... Vsechno, co jsem od nej precetla (jelikoz k tomu byl primo odkaz z Ony), bylo hrozne bez stavy, bez pointy, nudne a tezkopadne. Jestli vydal knihu, pak se tedy dost divim, ze to vubec nekdo koupil...

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS