Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Teda vás si daji feministky na nástěnku s popiskem - muž určený k likvidaci ;-D.

1 0
možnosti
Foto

A zapomněl jste ještě připomenout, že tito staří "prostopášníci" obvyklé požívají různé léky, např. na krevní tlak, na cholesterol, prostatu a podobně... No jo, "kdo chce kam, pomožme mu tam"... Nechť je jim pak země lehká... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý nápad, o podpůrných prostředcích pro muže a ženy by se dalo také povídat... :-)

0 0
možnosti
Foto

Můj názor je ten, že jakmile chlap přestane "konat", tak tím dává přírodě signál: "skončil jsem a jsem připraven k odchodu"

1 0
možnosti
Foto

;-Dkdo chce kam...;-D

každý má právo hledat svoje štěstí podle toho co si pod tím představuje

1 0
možnosti
Foto

No, asi je to kus od kusu. Zažila jsem jednoho, co se v padesáti "omladil" osmnáctkou. Teď se bojí ve svých pětašedesáti umřít, neboť jeho milá si jej tak otočila okolo prstíku, že dělá pravý opak toho, co v prvním svazku jako macho vykonávat nechtěl. Inu, kdo chce kam...

1 0
možnosti
Foto

To je individuální. Já zažil 52:17, ale beze sňatku a bez slibů věrnosti.

Docela mě bavilo, že ona má k tomu svému chlapci přiměřeného věku, ještě můj záskok.

0 0
možnosti
JS

To jste pane autore ještě zřejmě nezažilco dovede starší zanedbávaná žena:-Pt

0 0
možnosti
Foto

Jakákoli. Nejen starší. Já to mím. Vždycky nabourala auto. Milenec by byl levnější.

0 0
možnosti
JR

J10a46r85a 40R28a56n67k

6. 2. 2017 23:46

;-)Je to sice k nevire, ale oni veri, ze je to partnercino mladi omlazuje.....nekteri to musi zastirat pretacenim vlasu pres celou hlavu a beda, kdyz zavane vitr, vsak to znate Agent Orange`, siroke, nesmirne dlouhe kravaty, made in China, ktere zastiraji nedostatek pod pasem....a tak;-)

2 1
možnosti
ZS

Vy netrpíte jenom Putinofobií, ale i Trumpofobií, jinak by jste ho nepletla do každého Vašeho hloupého příspěvku

1 1
možnosti
PB

..... no proč asi ?!,- protože se jim to líbí, si to tak zařídili,- voni to tak chcouV!

3 0
možnosti
JV

Vždyť to je přece krásná smrt;-D

8 0
možnosti
Foto

J94a72k66u22b 80R50o84t93h

6. 2. 2017 13:12

A ještě mnohem lepší, když je mladá milenka legalizována sňatkem. Mohu z vlastní zkušenosti doporučit.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 13,76
  • Průměrná čtenost 6212x
Původem jsem vědec exaktní, pracuji v mezinárodním obchodě, ... a nyní též "spisovatel". Žiju v Praze a Hongkongu. Píšu o vztazích z pohledu muže zcela bez cenzury. Příběhy nevymýšlím, jen popisuji realitu bez fabulace. Zlehčuji a nadnáším je růžovým polštářem plným pozitivní energie.

www.marcuswang.cz

 

Seznam rubrik