Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..napsal jste to přesně...ale otázka je..... zda všichni cikáni...kteří to budou číst to budou i chápat....přitom někteří mají moc to smazat...uvidíme....

0 0
možnosti
Foto

H87a85n49a 31V13l98k75o78v21á

13. 3. 2016 10:58

Banální historka, které slovo cikán dodá vysokou karmu... Podle toho jak se zde na iDnes profilujete si myslím, že na to právě hrajete.

Jinak tyto historky se dějí v každém větším městě už aspoň 25 let....Také jsou zastavovány auta a prodáváno mosazné "zlato", protože došel benzín...

Podvodníčků jsou tisíce a nejsou všichni snědí. Někteří mají zvláštní přízvuk, někteří jsou cikáni a někteří jsou prostě "pouze" grázlíci.

0 0
možnosti
Foto

H66a27n40a 89V36l37k42o19v74á

13. 3. 2016 11:01

oprava - zastavována auta

0 0
možnosti

No, podobné "prodejce" potkávám docela často, tady se opravdu hemží, ano, jsou to všichni cikáni (je mi líto, pane Bango, ale je to tak), ano, přitočí se, cpou to člověku pod nos spikleneckým tónem, ale vždycky mi stačilo jednou, max dvakrát říct, že nic nechci a bylo. Je to otravné, o tom žádná. Nikdy se mi ale nestalo, že by začali být sprostí nebo mi to házeli do auta nebo diskutovali o diskriminaci nebo cokoli takového.

A protože vy jste známej žvanil, tak si ty vaše historky vydělím aspoň dvěma, a pak to tak zhruba bude odpovídat.

3 0
možnosti
Foto

No.. tak si to shrneme. Nic se vlastně nestalo, ale mohlo se stát, protože aktéry celé situace byli cigáni. Tak si zanadáváme, protože o tom, že to jsou zloději už přece každý ví, pár kolegů to potvrdí v diskusi a je to :-) Mise splněna. Víte, zvu Vás k nám. Podobná skupina lidí u nás u Lidlu stojí obden. A světe div se, cigáni to nejsou. Ale to by zase nebylo tak zajímavé... tak nic. Pěkný den.

3 1
možnosti

Pane Bango, já znám jen Cikány, kteří toto dělají. S jiným národem v tomto obchodním stylu sem se nesetkal. Jen s Cikány.

Tak co s tím?

2 1
možnosti
Foto

Už mnohokrát se mi stalo, že mi na parkovišti u obchoďáku nabízeli levné zboží. Zatím mi vždy stačilo slušně říct, že nemám zájem. Ale je pravda, že jsem taky vždy byl v pohotovosti, jestli obyčejné NE bude stačit těmto klukům, "poctivým prodejcům".

0 0
možnosti
Foto

Nejlépe funguje, když se takového poberty s klidem anglického lorda zeptáte - "...mám zavolat kluky z výjezdovky, drbane jeden?!" A uvidíte, jak umí běhat...:-)

0 0
možnosti

Bojím se o tento výstižně napsaný blog. Jak dlouho vydrží v nabídce?

1 0
možnosti
Foto

to je teď asi rozšířené po celé republice.

Zažil jsem to, během několika dnů, v Praze, Mariánských Lázních, Harrachově ...

Odmítám se s nimi bavit a funguje to.

1 0
možnosti

Stalo se mi něco podobného. V Brně na Svoboďáku mi chlap nabízel holící strojek. A cikán ani Rom to nebyl... Co s tím provedem? Já si myslím, že jste to napsal právě proto, že ten "váš" byl cikán...

1 1
možnosti
Foto

No jo, jenže co dělat, když on TO BYL cikán...?

2 0
možnosti
Foto

Stalo se mi několikrát na různých místech, poprvé mě napadlo vycenit zuby a zavrčet. Pro úspěch to opakuji pokaždéR^;-O

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS