Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě vaření nebaví a fyzičku jako Madonna nemám, brzy budu úplně odepsaná :-(.

0 0
možnosti
Foto

nemyslím že každá žena po padesátce musí být dobrá jen na vaření, taková zpěvačka Madonna je jedním z příkladů, že když na sobě ženská maká, udrží si přitažlivost i ve vyšším věku

0 0
možnosti
Foto

Pane Wangu, nevěřím, že inteligentního muže zajímá jen mladé maso. Není lepším zážitkem styk s osobou na stejné vlně? Myslím tím vyrovnaný intelekt, věk i vyladění. Jo a ten "workosteron", ten se mi taky ztrácí...

0 0
možnosti
Foto

Ireno, není vlna jako vlna. Mladá vlna je pro frajeřinu, vlna zkušená zase dobře vaří. Nejlepší přivinout obě, tak trochu na střídačku. :-P

0 0
možnosti

J38a72r22a 73R97a36n29k

14. 10. 2015 18:06

R^a co ty PMS dny;-)

1 0
možnosti
Foto

:) Já věděl, že umíš být karmovatelný :)

1 0
možnosti
Foto

Karle, toužil jsem napsat něco, co se Ti bude líbit. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 13,76
  • Průměrná čtenost 6212x
Původem jsem vědec exaktní, pracuji v mezinárodním obchodě, ... a nyní též "spisovatel". Žiju v Praze a Hongkongu. Píšu o vztazích z pohledu muže zcela bez cenzury. Příběhy nevymýšlím, jen popisuji realitu bez fabulace. Zlehčuji a nadnáším je růžovým polštářem plným pozitivní energie.

www.marcuswang.cz

 

Seznam rubrik