Diskuse

Ženy dělíme na čtyři kategorie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl -li bych to brát vážně, pak mi je vás celkem líto, měl -li bych to brát jako legraci, pak bych řek, že se nepovedla.

1 0
možnosti
Foto

muži se také dají dělit na čtyři kategorie

1-horňáci

2-dolňáci

3-zadní dolňáci

4- přední dolňáci

apátá by byli ti co berou všechno-viz mlůj článek dualismus, tam je to rozvedeno do detailu:-)

1 0
možnosti
DT

Nic si z těch reakcí nedělejte. Zodpovědní (pokud se to tak dá nazvat) vzali váš blog a předhodili ho drůbežárně na oněnce. Toť vše.

0 0
možnosti
Foto

Je to napsané dobře, je to tak. Ženám které do vás za Váš postřeh budou šít, mohu říci jen toto. V hrubé kostce je to tak. ženy nevidí do hlavy mužů a na opak. Knihy v kterých se spisovatelky snaží popsat mužské myšlenkové pochody jsou pro mne k nečtení.

5 0
možnosti
Foto

Děkuji :-). Ano, knihy, kde ženy "rozumí" mužům, jsou směšné svým nepochopením reality...

1 0
možnosti
LB

Chtel jste byt vtipny nebo tomu, co pisete, fakt verite?

2 2
možnosti

A jak to tedy je podle Vás? Vážně mne to zajímá, může to být přínosné pro hodně lidí (mužů i žen).

Já osobně nedělám rozdíly mezi muži a ženami - myslím, že v obou skupinách jsou tací, kteří milují sex ( a těch je většina) i tací, kteří se mu často vyhýbají. A často to není ani vztahem k sexu samotnému, jako bztahem k tomu konkrétnímu partnerovi.

1 0
možnosti
ES

Tolik krásných žen. A tak málo času. 8-o

0 0
možnosti
JN

J91a79n 73N83o45v86á97k

6. 7. 2015 0:40

I kdyby to mělo 30 kategorií a pouhá jedna byla o bolení hlavy jako účinné antikoncepci, tak se všechny ženy v této kategorii najdou a autorovi vypadají do...

0 0
možnosti
MT

zajímavé, vždy na ona idnes diskutují v 99% muži. A dnes tomu tak není. Asi se článek ženských nějak dotkl ;-D

6 0
možnosti
JT

No pořád se píše o krizi mužství o tom jak jsou muži hrozní apod.Tak tohle se jich asi muselo dotknout :) Já mám tedy jiné kategorie ale s něčím z článku se dá se smíchem souhlasit :)

0 0
možnosti
EP

E10v31a 87P87á46n68e93k

4. 7. 2015 14:24

Také jsem článek nepochopila. Působí to na mě jako zpověď sexuálně frustrovaného muže. Nebo výčet špatných zkušeností? Myslím si, že dnes už je naprostá většina žen plně emancipovaná v sexuální oblasti a sex si umí užít a nepotřebuje svoje study schovávat za mateřské povinnosti a zhasínat při tom světlo. 

Ale asi ten text není myšlený vážně, spíš je to nějaký pokus o srandu.

9 2
možnosti
Foto

Evo Lucinella, patříte prostě do jedné z těch kategorii a o ostatních jste možná jen slyšela. Já ale ženy těchto kategorii  osobně během mého života potkal.:-)

0 0
možnosti
MA

1. Proc to neni na Xmanu?

2. Kdy autor naposledy "zasunul"? (soude dle clanku to muselo byt dosti davno)

5 2
možnosti