Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč, probůh, OnaDnes odkazuje na tenhle stupidní, pointy i originality prostý blábol jakéhosi grafomana?!

13 4
možnosti
Foto

Madam jste vedle a o tom to je. Mohu to dosvědčit. Od puritánek až po ty které se ukrutně brání si dát sklenku vína ale když si jí dají tak potom klobouk dolů.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to Já jsem ta čtvrtá podle popisu.

6 0
možnosti

3. 7. 2015 19:04

co je to za hovádko, ten pán?

16 5
možnosti
DD

Já myslím, že existují i muži se složitějším pohledem na život než má pan Wang, muži s empatií, citem a pochopením.  A díky za ně. No a ti jednoduší a hloupější muži pak tvoří takové nesrozumitelné články jako je tento.

38 5
možnosti
KH

Myslím, že v rámci tématu je to napsáno velmi výstižně.

7 4
možnosti
MP

jsou dvě možnosti:

a) při pátku už mi mozek neslouží

b) je to blábol nad blábol

23 1
možnosti
Foto

Pane Martine,

jste pravděpodobně muž nezkušený, či sex moc nepotřebujete. Jinak by jste takto nenapsal.

Znám případ, kdy se lesbička vdala jen aby ve svém okolí budila dojem normálnosti. Chudák chlap. (rozvedl se);-(

0 0
možnosti
JV

Promiňte, redakce, to už opravdu nemáte co psát, že odkazujete na takový blábol? Můžete namítnout, že je to nadsázka, ale nadsázka musí být nad něčím (solidním)... Jednou propagujete agenturu na rozbíjení vztahů, jindy pseudoúvahy koučky nad zlatokopkami, teď nesmyslné a dávno profláklé kategorizace žen, jako vystřižené z mužského šovinisty a vztahového loosera...

32 3
možnosti
KM

Tak, zase tolik se snad nestalo.  Neni to  prece povinna cetba.  A jen na okraj, pise se to "loser".

7 0
možnosti
PN

Tak já nevím, ale chlapci to rozdělovávali jako: -Má ji? -Má. -Tak to je za 100 bodů.

6 0
možnosti
JV

Jednoduchoučké, profláklé, neobjevné, nevtipné... Co tam máte dál?

16 3
možnosti
Foto

Nechte se překvapit...

1 0
možnosti
DU

Aha tak že vlastně jde jen o to zda:

1) nedá mi

2) dá mi před dětma, nedá mi po dětech

3) nedá mi před dětma, dá mi po dětech

4) dá mi

;-D;-D;-D

37 0
možnosti
MA

Jestli jste takhle trefna vzdy, muzete vysoupnout Spacilovou z fleku v MF Agrofert. A ja opet zacnu cist filmove recenze :)

2 0
možnosti
SC

Ty 4 kategorie se z pohledu pana Wanga daji jeste zjednodusit - da mi a neda mi ;-)

7 0
možnosti
Foto

Já bych mu nedala. Takový člověk si zaslouží sušit párek.

3 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 13,76
  • Průměrná čtenost 6212x
Původem jsem vědec exaktní, pracuji v mezinárodním obchodě, ... a nyní též "spisovatel". Žiju v Praze a Hongkongu. Píšu o vztazích z pohledu muže zcela bez cenzury. Příběhy nevymýšlím, jen popisuji realitu bez fabulace. Zlehčuji a nadnáším je růžovým polštářem plným pozitivní energie.

www.marcuswang.cz

 

Seznam rubrik